torsdag den 21. februar 2013

Glædelig torsdag!

Ønskes I herfra, selvom jeg ikke selv er helt på toppen. Jeg får nogle gange nogle slemme hovedpiner som jeg ikke kan slippe af med, og sådan en har jeg idag. Det værste ved dem er nok at jeg altid bliver helt nedtrykt af dem, ked og træt og opgivende. Meeeen erfaringen fortæller mig jo at det også går over igen på et tidspunkt.
Jeg har ferie i denne uge, det er jo skønt, jeg havde også ferie i sidste uge, jep det er ren luksus.
Men kender I det at man ikke rigtig får slappet af selv om man har tiden til det?, det er ikke fordi jeg flintrer rundt, faktisk sidder jeg masser, ser tv, hygger med den søde dreng, men alligevel kan jeg ikke helt koble af.
Totalt spild af ferie.
Men drengen er dejlig, igår sagde han:"mor du er det bedste jeg har" Er det ikke bare den sødeste kærlighedserklæring fra en 2 årig. Jeg blev altså også nødt til at kysse og kramme ham lidt ekstra.

Ingen kommentarer: