lørdag den 14. marts 2015

regnvejrs sweatshirt



For en måneds tid siden syede jeg dette sæt til Buster. Den dreng mangler bare altid tøj, han er vokset over 4,5cm siden december så både bluser og bukser stumper, og han er meget sart med den slags!

Så jeg må i gang ved maskinerne (og evt med dankortet) det her sæt er han meget godt tilfreds med især fordi det er blødt:-) Den dreng elsker joggingtøj!
Begge dele er syet efter ottobres mønstre men jeg kan ikke lige huske fra hvilke blade.

Jeg synes stoffet til sweatshirten er så fint, men drengen har selvfølgelig allerede smidt blusen væk ovre i børnehaven;-/




Bukserne er med både lommer og snøre i livet, som jeg har valgt at lukke med sådan en anorak-klemme-ting. De er smalle i benene og passer godt til min lange dreng (som allerede har svinet dem lidt, som man kan se på billedet;-))

Søde drenge

Ingen kommentarer: