fredag den 15. januar 2016

Når man er i herre god tid😜


I dagene mellem jul og nytår fik jeg endelig tid og energi til at gå i gang med lidt af de juleprojekter jeg havde tænkt mig at lave inden jul🙄 Men istedet for at have nedern over at være for sent ude, har jeg besluttet at føle mig overskudsagtig over at være i så ekstremt god tid😃
Jeg fandt den lille rensdyrskabelon på pinterest og synes det kunne være en fin ide at lave rensdyr ophængt med julemandens rensdyr på. Så det har jeg lavet. Det er ikke mit fineste stykke håndarbejde, men jeg er alligevel godt tilfreds. Foran har jeg broderet 8 rensdyr med sorte næser og et med rød næse. På bagsiden har jeg med symaskinen broderet rensdyrernes navne. Jeg har syet guldbånd i og fyldt lidt bomulsfyld i, så de bliver lidt buttede.
Jeg er som sagt fint tilfreds og glæder mig til at børnene kan gå rundt om træet og lede efter rudolf😊

Ingen kommentarer: