tirsdag den 28. januar 2014

Slyngevugge

Lige inden Villy blev født, syede jeg denne slyngevugge. Jeg havde også en til Buster som vi var rigtig glade for, så selvfølgelig skulle Villy ikke snydes.
Det store problem var bare at der ikke var noget sted at hænge den:-/ I vores ældgamle bygning, er det ikke til at finde et forsvarligt sted at hænge en stor krog, så jeg havde egentlig forliget mig med bare at hænge den på dørkarmen. Men så kom jeg på at tjekke den krog der sidder i rosetten i vores soveværelse, og den kan holde! (jeg har testet den grundigt) hurra! Okay det er ikke lige der jeg ville have hængt den, men det er da et langt bedre sted, end midt i døren;-)
Villy elsker allerede at sove i den, især når den hopper:-)
Det er et supernemt projekt at sy sådan en, vil tro det tager max en time når man har alle delene.


1 kommentar:

Lilly sagde ...

Dejligt at du fandt et sted til vuggen, og at han er glad for den :-) Den er bare super-fin! Håber I alle sammen stortrives. KH L