mandag den 10. marts 2014

Tunika til mig selv:-)

For et par uger siden fik jeg syet denne tunika til mig selv. Mest fordi jeg havde et stort stykke stof jeg syntes skulle bruges til et eller andet (ellers kan jeg jo ikke forsvare at købe noget nyt;-)) Den er med bærestykke og rynk både foran og bagpå og minder faktisk meget om den lille rødhætte kjole jeg syede til min guddatter:-)
Tunikaen er jeg ok tilfreds med, undtagen ærmerne, ikke fordi der egentlig er noget i vejen med dem, de klæder bare ikke min kropsform (de gør mig bredere lige ud for barmen, som jeg synes er bred nok i forvejen;-)) Derfor har jeg forsøgt mig med at sætte en elastik i ærmegabet, meeen måske korter jeg dem bare lidt af istedet. 
Mønstret er fra et alt om håndarbejde fra sidste år.

3 kommentarer:

Lilly sagde ...

Den er da bare super sød, Sandra! Og sikke noget fint stof :-)

simpelsyning sagde ...

Den er flot - virkelig nydelig..

Sandra sagde ...

Tusind tak! jeg er egentlig også glad for den, men skal helt sikkert have gjort et eller andet ved ærmerne:-)