fredag den 27. februar 2015

Kan I huske det der patchwork?

Jeg viste det her for (host) lidt over et år siden, det skulle være færdigt til Villy blev født, men øhhh, det blev det så ikke. Nåh men nu er projektet rykket en smule, ikke til mållinien, meeeen træerne vokser jo ikke ind i himmelen vel?:-)
Jeg gik lidt kold i at sy trekanter sammen og syntes det krævede for meget plads at lægge op, så det blev smidt i et hjørne, hvor det så har ligget og hygget sig. Men så kiggede jeg jo på den der liste og besluttede at nu gad jeg ikke have det liggende mere. Så toppen er nu færdig og jeg skal bare have samlet og quiltet tæppet. Tror egentlig at jeg nok skal ende med at blive glad for det!
Farverne ser lidt vildere ud end de er i virkeligheden, men forhåbentlig kan jeg få taget et mere farveægte billede i dagslys, når det er helt færdigt:-)

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Den der liste? Det lyder en lille smule skræmmende! Hvad er det for en liste?

Sandra sagde ...

Det er den liste jeg har lavet over planlagte syprojekter, især dem jeg har købt ind til/ ting børnene faktisk mangler. Den var skræmmende lang, meeeen nu hjælper det på det:-)